Söndag

Hej hopp
Idag är en seeeg Söndag. Jag har inte gjort mycket vettigt idag, men det är det värt, jag var på världens roligaste tjejfest igår. Så kul det var!! Tack tjejer <3<3
Nu är det en ny vecka framför oss, denna veckan är bara 4 dagar, så det är väl ganska skönt.

Nu när det väntas lite ledighet så naturligtvis börjar jag känna mig dålig...Ont i halsen och fryser som en gris. Jag har ingen feber...än...men det känns som det kan bli det av det :(
Men ignorera är bästa medicinen.

Nu ska jag gå och ta hand om en fruktansvärt gnällig unge som bara är 6,5 år inte förstår vad man säger till honom, eller det kanske kallas VILJA. Så nu ska jag ta tag i detta, han vill inte ha jacka och står och surar just nu för det... Vi får se hur det slutar...med eller utan jacka vad tror ni ;-)))

Ses

XOXO


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv vännen. Mycket skoj var det:)

& du: Det är faktiskt 7 dagar i varje vecka;)

2010-05-09 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0