Sjuk :(

Såå då var det min tur nu då.... Jag har så förbannat ont i hela kroppen, liksom influensa symtom och feber på det.. :(
Så trist är det, har varit hemma igår och idag, och får vara hemma imorgon med, sen är vi ju lediga tors, så kanske man hinner repa sig till dess...

Just nu sitter jag och kollar på Fiffi med Ludde på tv.. Han myser mot min axel och klappar mig på armen, jag njuter, älskar myyys ;)
Albin är på fotbollsträning själv. Ja alltså utan mamma el pappa, men han var så stolt över det så han växte nog en meter ;) Ska hämta honom om en halvtimme, puhh inte roligt att vara uppe alls idag men vad tusan ska jag göra?? Hene jobbar kväll, men bara idag oxå sen är han ledig, sköööönt!!!

Nej nu får jag resa fläsket och ta tag i en dusch för Ludde, och lite kvällsmat tills Albin kommer hem. Köttbullar och makaroner blir det, lätt lagat och lätt tuggat.

jaja
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0