V.A.B.....:((((

Stackars Abbe:( Nu börjar det som jag har väntat på, jag och Henke slog lite vad om vem som skulle ligga först, Ludvig eller Albin?? Det blev Albin, egentligen så anade vi nog det båda två!!
Ja som sagt han har feber och är bomb förkyld, han hostar och är helt off. Jag har inte sett honom så tagen på mycket länge...Stackare:(
Men men det går väl över, bara inte det är svininfluensan;-)
Så det blir vab imorgon, men jag jobbar fram till 13.00 iallafall. Trist värre... På Torsdag så ska nog Henke vara hemma. Men vi får se!

Åhhh vad jag saknar Grey och DH nu. Det måste ju sätta igång snart??!! Jag vet ju vem som dog i Grey, men det är ju ändå spännande och se hur det går för den andra hihi!! Åhhh vad jag längtar!!

Nej nu ska jag gå och sätta mig i soffan med en kopp te och lite brie på ett päron mmm!!!

Ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Stackars Albin.... Jag hade blivit glad om du jobbar på torsdag, då jobbar ju jag bredvid =) KRam till er.

2009-09-02 @ 07:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0