Utkast: Vad faaan ...

Vad faaan är det som händer?? Nu är Albin sjuk igen...Han kom hem med feber och huvudvärk idag efter fritids...
Har varit hos doktorn idag oxå...mycket att tänka på...fattar noll...jaja...
Idag är en dag då jag känner för att bara ge upp... Bara för mycket helt enkelt.
Jag skriver här nu för jag måste få det ur mig och jag vet att ni som läser är nyfikna på vad det är..men jag orkar inte bara prata om det, så snälla tids nog kommer jag svara på alla frågor, men just nu måste jag rannsaka mig lite först! Så jag ber er att inte ta upp nåt just nu med mig<3<3 Detta är det enda stället jag kan få ut mina känslor som jag vill, så jag bara måste få GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH lite här..
Okej det var ganska okej ;)
Det är tydligen idol idag så kanske några skratt idag! Neej nu blir det inte mer idag, jag ska gå och ta hand om min älskade unge som har feber<3<3

Sådär, ett djupt andetag och ett påklistrat smile så blir allt bra

Kommentarer
Postat av: Sabina

nyfiken? om jag blir. du vet vart jag finns :)

2009-09-15 @ 23:08:57
Postat av: Carro

Ska inte fråga för du vet att det bara är att ringa om du vill prata <3

2009-09-16 @ 08:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0