VAB :(((

Så var man hemma med Albin igen....Han var på läkarstationen idag, vi trodde han hade halsfluss, men det var det inte. Sen ringde dr Carro och sa det kunde vara en sjukdom som är vanlig bland barn den hette, hör och häpna, mun,hand och fot sjukan...haha det låter ju skoj, men man får blåsor i hals och mun, och lite röd flammiga utslag på händer och fötter, och det har han, så diagnosen gjorde dr Carro haha! Men det är ett virus så det behövs ingen pencilin.

(Känns lite bättre nu, men ändå mycket i huvudet... Jag ska nog lyda det jag blev tillsagd så det blir bra kanske....Orkar liksom inte känna såhär mer..)

Imorgon ska jag jobba mellan 11-18, efter det får vi nattabesök!! Syrran och Johan kommer hem tjohoooo!!! Ska bli riktigt myyyyyys, "fredagsmyys" haha!!

nej nu ska jag se vidare på idol!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0