Händelserik vecka?? neeeej.......

Ojoj vad kass jag har varit, jag var helt snurrig och ont i hela kroppen, jag har sovit och sovit, men nu tre dagar senare är jag bra igen, ja så bra det går att bli haha!!
Ja jag har ju inte så mycket att berätta om veckan eftersom jag inte gjort något mer än sovit, så det är ju inte så himla händelserikt haha!
Idag så vaknade Ludvig klockan sex och skrek efter pappa, som inte är hemma... Jisses vad ledsen han var, sen somnade ju inte hn om, så man är ganska sleten...Tänkte ju jag skulle få sovmorgon, men det sket sig....

Ikväll så ska jag på kräftskiva hos PG, det ska bli skoj, ja det är ju lite födelsedagsfest oxå, hon har ju fyllt 35 ÅR hihihi!! Men hon är glad för det och ser ju ut som en ung skönhet, man är inte äldre än vad man gör sig!! Vistt PG??!!! ;DD

Nu är barnen iväg och handlar skor med farmor och farfar, sen ska de ut till mamma ikväll, så vi kan gå till PG och ha skoj, de har det bäst hos mamma ;D

Nej men vi ses hörrenini!!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack vännen =), snäll du e <3

2009-09-13 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0