Svininfluensan???

Åhhh vad trött jag är! Jag vill bara slänga mig i sängen och döööö. Så jäkla trött känner jag mig.
Man vågar ju knappt ta upp det i dessa tider, men jag har huvudvärk, ont i kroppen och mår kasst. Säkert Albins förkylning som är på G, svininfluensan?? neeej inte jag!! Jag använder ju sprit på jobbet och hemma hahaha!! (hur användningen går till låter jag vara osagt hihi) Så svininfluensan är det (nog) inte! Man vet ju aldrig....programmet som startade igår om nåt virus eller vad det var, titta inte på det ni kommer tro det är verklighet, javisst, det sa de på nyheterna, och jag är säker på att de inte överdriver eller hittar på, neeej men man kan lita på media ;-)))) Så för guds skull försök gallra verklighet från film, annars blir du ett hysteriskt panikvrak;-)))))   

TISDAG, som blivit favvis dagen i veckan, så slutar jag tre!!! Såååå naaajs!! Det är denna dagen, MÅNDAG, som jag jobbar längst, nu är den avverkad!!! Det har gått rätt bra idag ändå, inte överdrivet mycket att göra men lite!! Träffat på skojiga människor idag, nån engelsman och hans fru som var skittrevliga!! Sen kom det in några kändisar oxå, det är ju alltid skoj (alltså kändisar i min vetskap,inga tv peoples haha)!!
Nej sammanfattningsvis så har dagen varit okej!!

Så mina vänner (ni är få men ni vet ju vilka ni är!!)
Natti natti ses imorron
XOXO

EFTERLYSNING!!!!! NÄR F-N BÖRJAR GREY OCH DH?????????? Det är ju förtusan snart jul!!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan!!!

Nöff nöff på dig! Jag längtar me efter DH som FAAAAAAAN. Ps. jag tycker serien överlevarna e skitbra men det e ju som du säger bara film!!! Kram kram

2009-09-07 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0