Söndag. Igen???

Då var det Söndag igen! Jag är helt slut, ska man inte vara utvilad inför den kommande veckan när man har haft helg?? Varför i hela världen är man aldrig det då?? Blää..
Vi var ju på kräftskiva igår hos PG! Det var verkligen skoj! Bara det att mitt huvud skulle krångla så förbannat, fick sån jäkla huvudvärk. Men jag höll ut in i det sita, jag låtsades som om jag inte hade ont, gick ju bra lite, men när man slappnade av så ajajajaj. Jag höll ut fram till 2 tiden då ville Henke oxå hem så då gick vi. Lite trist men jaja, klockan var ju ändå två!! Sån good mat det var, mmm!!! TACK TACK TACK PETRA<3<3

Så idag har man inte gjort så himla mycket, jag vaknade återigen med skallebank. Lite tabletter och sömn så är det nästan helt borta nu!!
Nu har lille LUdde gått och blivit sjuk. Ja han har feber och är förkyld. Men Henke ska vara hemma med honom imorgon, jag måste jobba! Ganska skönt faktiskt, slipper man de där kvällarna själv med barn och hund...

Pratade precis med Elin, Viggo låg i bakgrunden och pratde så, åhåh vad  längesen man gosade med honom!! Och vad längesen man träffade min kära svåger och svägerska ;)) Nej, vi får nog skärpa oss på den fronten hihi!
Det är ju alltid så kul när vi ses, men så är det med två populära familjer ;DD Förstår hur det måste vara för alla kändisar hahaha!!

nej mina vänner nu ska jag gå och ta en välbehövlig dusch och sen blir det en film innan nattinatti!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Stackare me huvudvärk.... TACK själva för present o sällskap, jätte trevligt va de =)))

2009-09-14 @ 08:03:23
Postat av: elin+viggo

Hi hi, jo så e det ju att va poppis. Vi vet hur dom har det i hollywood :) vi Saknar er men inte så länge till vi ses!!! krama killarna massor.

2009-09-14 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0