SNORUNGAR!!

Då var det Lördag! Fullt ös som vanligt. Fick man sova inatt då?? NEEEEJ!! Och det berodde inte på min lilla familj, neej då det var den lilla snorungen som bor granne med oss, han hade folk där, det störde ingen, men vid tre tiden så skulle alla hem, bilar som stod igång och folk som skrek och hade sig, naturligtvis så har vi sovrums fönstret precis intill han uppgång till sin källare....så vi hörde allt... Efter det vaknade Ludvig, och i sin vanliga ordning Ture...så sömn?? Vad är det?? Jaja, jag ska inte klaga fast jag ville skrika ut genom fönstret HÅLL KÄFTEN! Men neej, de ska få igen, mina barn lär ju oxå bli tonåringar haha! Jag har TVÅ dessutom HAHAHAHA!

Ikväll ska vi till Jerry som firar sin 30 års dag. Den ska vara i Vä, ganska bra tyckte vi då mamma och barnen ska sova i Kivik, så vi får låna mamma lägenhet, GÖTT!! 5 minuters gångavstånd, bättre kan det inte bli!!

Jaha nej nu ska vi äta, sen bär det av! Ha en bra Lördag <3
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0