Måndag igen..

Så var det Måndag igen då. Trött är jag som in i. Helgen har varit helt otroligt skoj! Klassfesten i Lördags var hellyckad! Alla var på topp, och det var som om vi satt där i klassrummet igen!! Lika pratglada allihop haha!! Nej det var verkligen skoj, vi kollade en film oxå som nån hade med sig. Ja det var sen förra återträffen år 2000. Gissa om man har åldrats "lite" haha! Det var riktigt skoj iallafall att se!! Många skratt!!!

Igår var det ganska mycket soffan som hägrade hihi!! Jag drog ett varv med dammsugaren oxå men annars var det en luuugn Söndag!!

En sak har jag funderat på lite...Jag ska sluta att vara så förbannat snäll...Ja vad tusan får man för det??? Någon som ger igen?? Ja det finns ju nån enstaka men de är jävligt få. Tack för att ni finns<3 Nej nu är de slut på allt sånt, jag är trött på att alltid bjuda och bjuda men vad fan får jag??? Så är det med den saken!!

Nej nu ska vi snart köra ses
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0