Helg! I LIKE!!

Okej då var det ju helg igen!! fantastiskt vad veckorna går fort! Imorgon är det ju som sagt BF3a som ska återförenas!! Men så kommer man till det där lilla problemet som genast blir till ett stort problem! KLÄDER!!! Vad tusan ska man ha på sig då???? Det kan man ju verkligen fråga sig! Man måste ju ha nåt najs, inte för hot men ni vet nice hihi!!! Ska hem och testa i gardroben, eller kanske jag måste besöka min favvo affär på Ågatan??!!<3<3<3<3<3
Ja vi får se, med några kilo mindre så kanske jag kommer i nåt hihi!!

Idag var jag och PG hemma och åt lunch, Henke hade lagat ugnstekt falukorv med hemmagjord potatismos!! Shit att jag hade glömt att det var så gott!!!
TACK älskling<3<3

nej, nu ska jag nog jobba lite hihi
ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, de va verkligen kanonGOTT Henke =))) Tack igen mina vänner. Kraaaam

2009-09-05 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0