GREY BÖRJAR!!!

Idag ska jag sluta tidigt, eller ja klockan fyra. Såå sköönt är det!
Har oxå tagit tag i mina presentkort jag har på hälsa och helhet och ett annat massageställe, så denna hösten ska jag lyxa till mig. Ja för överraska Henke det kan han ju glömma, iallafall med spa, det dissade han som tusan sist, men då bllir det ju mer till mig haha!! Det är så skönt att helt ensam bara va en hel dag och njuta av lugnet och suga i mig med energi!! mmmm vad jag längtar!
Imorgon fyller min älskling 2 år. jösses vad tiden går. Fattar inte var tiden tar vägen, min lilla Ludde 2 år... Så det bli kalas imorgon. Jag jobbar och Henke har minsann LOVAT att fixa med ALLT! Jag behöver inte gör ett skit, det känns ju bra men så kommer det krypande, planerings Camilla som måste ha koll, jag har redan ifrågasatt allt hihi!

nej nu vankas mer jobb...
GREY BÖRJAR PÅ ONSDAG NÄSTA VECKA!! TJOHOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0