GRATTIS LUDVIG PÅ 2-ÅRS DAGEN, OCH GRATTIS LILLA MAMMA PÅ DIN DAG <3<3<3

Grattis till mitt älskade lilla charmtroll. Ludde fyller två idag... Sjukt att han är så stor nu. Känns som igår jag hade världens snedaste mage som han låg och rullade rundor i haha!!
Idag är det ju faktiskt mammas födelsedag oxå, grattis mamma!! Ludde lyckades ju komma på just hennes dag.

Jag vill bara hem nu. Chefen har sagt jag kan gå efter den unders han har nu, men det känns osm en evighet... Vill bara hem nu och kalasa järnet med alla hihi!!

Ingen träning idag, får kankse ta en runda imorgon, om jag hinner ;-)) MÅSTE ju träna, men det är ett tag till mitt mål måste vara nått. Si sådär fram till den 24 Juli hihihihi

Neej, vi ses mina vänner!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Varför till den 24 juli??? Knappt nyfiken i en strut ;) Kram

2009-09-24 @ 17:35:55
Postat av: eg

Hi hi, 24e juli e ett braaa mål. Jag tror jag kör samma!

2009-09-25 @ 08:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0