GRATTIS IA och MANGE och SIRI <3<3

GRATTIS Ia och Mange till er lilla flicka, och grattis Siri som har blivit storasyster till en underbar flicka!!

Idag har det varit så jäkla mycket på jobbet. Jag har allvarligt tänt att jag ger upp idag. Madde kom vid lunch och då hade jag jobbat ihjäl mig kändes det som....När hon kom så tittade jag uppgivet på henne och tänte nu går jag hem! Det gjorde jag, men bara på lunch haha! Sen var det naturligtvis lugnare! Hoppas det blir bättre imorgon!

Nu har jag tränat mitt lilla hemmagjorda pass, svetten lackar och jag ska varva ner sen duscha och slappa i soffan med en god kopp te! Tar nog en bit brie med dinkelkex till mmmmm ;-)

Neej, de var det jag hade för nu.
Men jag återkommer hihi!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0