Drömmen om....

Sååå  då var det kväll nu, Ludvig sover och Albin ska sova!! Han har fått lite energi efter han fick alvedonen, men han är trött så det blir saga och sängen! Herregud jag måste få sätta mig och pusta ut jag är ju vuxen och behöver sånt haha;-))

Imorgon ska Henke vara hemma med Albin, vilket gjorde honom glad haha, själv tyckte jag det var helt okej, då får man ju kvällsmaten serverad hehe!

Sitter här och tänker på vad jag skulle göra om jag hade en massa pengar! Jag hade satt in en jäkla massa på räkningskontot, så hade man sluppit att tänka på det skitet när det kom, guuud vad skönt det hade varit! Hade jag haft så mycket som över 2 miljoner så hade jag gett lite pengar till mina bästa vänner<3<3 ja och naturligtvis familjen, syrran ,mamma och Henkes... vilken dröm...Tänk att få vara helt skuldfri...mmmmjag njuter bara av att tänka på det!! Slippa dividera om hur vi ska ha råd med ditt och datt....mmmm och där slogs den drömmen sönder, välkommen in i verkligheten Camilla, detta är livet att kämpa på......hmmm....

Ja med detta sagt så godnatt (hahaha va fyndigt det blev då^^)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0