Rik?? Menar du maj???

Fattar inte varför det måste vara så jobbigt i kröppen?? Kan inte detta skitet bara bryta ut eller nåt...Eller helst av allt bara dra dit pepparn växer!!!! JÄVLA värk!!
Man blir ju förtusan både trött och på dåligt humör...jaja, det är som med allt annat bara att bita ihop och sen se glad ut....

Jag önskar jag kunde vinna lite pengar, vilket jäkla tjat tänker ni nu...jaaaa men det hade varit så jäkla gött!! Slippa oron i magen, som jag egentligen inte behöver ha, den finns där liksom innan räkningarna är betalda och man vet att puuhh det gick runt denna månaden med! Åhhh så underbart det hae varit om man bara kunde skita i det och tänka...neej nu tar vi en restresa och sticker några dagar...eller nu behöver jag shoppa, okej då göra jag det! Jävla i lands problem egentligen, men så är ju mitt liv! Så mycket man vill men inte kan!
Nu ska jag köpa lotter imorgon!!!!

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och bara va, dricka en kopp te och sen bara söööva hela natta!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0