Jag ser en glimma ljus där borta!!

Söndag och ÄNTLIGEN en glimma ljus! Han är nästan feberfri!! Duktigt förkyld nu oxå, så han har suttit med huvudet över hett vatten och andats in ånger!! Hjälpte faktiskt! Själv känner jag mig helt off. Jag har verkligen inte sovit på fyra dygn med reda, och ni som känner mig vet ju hur jag blir utan min skönhetssömn! Så inatt ska jag sova i min säng och inte ställa klockan eller nåt!! Har ju sovit hos Albin dessa nätterna på madrass, och ställt klockan på var fjärde timme så han skulle få alvedon, men inatt ska det vara över...skööönt!! Nu ska bara maten oxå rätta till sig, han har ätit hyfsat idag för första gången på 1 vecka...
Men nu är det en dusch och sängen som väntar. Jag skulle vara mammaledig nu Måndag Tisdag och jag och grabbarna skulle mysa...men det får bli lite mys och kurrera oss istället, så vi kan återgå till det normala igen!!

Nej, nu ska jag nanna min underbara kudde och i min underbara säng mmmmm!!
Godnatt!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Va skönt att ni känner er bättre. Håller tummarna för er idag. Kram <3

2009-10-12 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0