:((((

Så roligt allt är.... Albin har haft 40 graders feber sen i Tisdags. Hämtade honom i skolan med det... Själv har jag oxå blivit dålig, inte så hög feber men har ont överallt och hostar. Vi var på CSK i Onsdags för han inte svarade på alvedonen och han hade ont i nacken, men puhh ingen hjärnhinneinflamation iallafall.... Förvånar mig inte om vi fått svininfluensan, varför ska vi inte ha det. Vi har ju aldrig annars några sjukdomar.... Detta är psykiskt påfrestande..JAG VILL BARA SKRIKA RENT UT, GAAAAAAAHHHHHH. Orkar inte med detta, oxå ska man ligga och ha skuldkänslor för alla andra....SKIT JÄVLA SKIT...... Snart checkar jag ut..........så får Henke ta allt annat, jag orkar inte mer.........................men hur ska han hinna det???
Så är det....

ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: madde

Han kan väl hinna nästan lika mycket som du,...=) måste ju prioritera....fått nått svar???

2009-10-10 @ 19:43:21
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0