En helt vanlig Torsdag!

Åhhh vad det var gott med mat hihi! Jag har ätit korvstroganoff mums! Nu är man ganska mätt och trätt haha!

Så fick jag veta att Henke ska sluta klockan 18 ikväll, så skönt att slippa vara själv med hela skaran!! Linda kommer ju för att klippa oss oxå, så det känns ju riktigt bra!! Får se kanske vi planerar om lite i vem som ska klippa sig!!

Nu är det snart helg igen....jösses vad det går på....det är ju snart jul, och det innebär att man blir ett år äldre.... Bläää jag har slutat fylla år nu! Fast det är klart jag kan ju ha en fest nästa gång man fyller, men såklart då fyller man ju 25 igen ;-))

Jag sitter och har lunch nu, och det är så jäkla skönt att höra klockan ringa här på jobbet, men jag behöver inte ta det hihi GÖTT!!!

Nu ska jag lägga en harpa innan jag börjar jobbe!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0