tröööööt.....gäääsp

Vilken dag igår...Hade världens huvudvärk när jag kom hem, så en liten lur och tabletter så var det lite bättre... Mormor och morfar kom och hälsade på oss, morfar sa att han saknade oss så mycket att han ville köra upp till oss gulle<3
Blev jätteglad!!!

Sitter på jobbet nu och är själv. Inte konstgt man blir störd av att sitta här och prata med en vägg haha!
Idag ska Carro hämta mina änglar på förskolan, ska bli spännande och se hur Ludde reagerar, men det kommer nog bli kanon, hon är ju trots allt TANT CARRO<3

Känns som om min kropp redan tagit semester, jag har ont överallt och är sååå tröööött gääsp....

Kom på att vi har en hel del 30 åringar på G!! Ola var vi ju hos på midsommar. Sen ska vi till Elin den 1 Aug, då har festen glittertema, spännande!! Vi fick en inbjudan häromdagen till Henke V, med färg tema och schlagerdisco :))
Synd bara att samma dag firar Sara H sin dag i Dylta, Örebro som jag oxå blivit bjuden till.....TYPISKT....hade varit sååå kul att gå. Men man kan ju inte dela på sig....

Säger så!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0