Jisses vad denna veckan sa tjong.....men jag lever!!!

Shit vad det har gått fort, jättelänge sen jag bloggade ju.... Men till allas glädje lever jag hahaha!!

Denna veckan har varit så fruktansvärt deppig, Ludvig började veckan med att vara sjuk, bombförkyld och feber, sen när man började se ljuset då var det Albins tur, så jag har jobbat varannan dag denna veckan...... Knappt bra för plånboken, men vad gör man....

I Onsdags var jag inne i stan och åt en utsökt god middag med min kära vän Sara Hedström!! Såå kul att få träffa henne igen!!
Idag ska jag och Henke till Carro och dricka lite gott och äta ostbricka, barnen ska sova hos mormor, imorgon är det upp och ut till mamma och klippa hennes häck haha!! Sen är det kalas hos Ina som fyllde år i Torsdags!! GRATTIS!!!

En sak har jag undrat???
Hur kan två mäniskors öde mötas och de inte har NÅGOT gemensamt??? Inte ens en jäkla låt eller mat INGET....
Så trött kan jag bli på det, jag fattar inte mig på det.....Hur länge ska man orka hålla igen.....hmhm...De säger ju att det inte är bra att hålla igen....men vad tusan ska man göra......snart spricker nog "bubblan"....

Ha en trevlig Fredag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0