Tiden går tiden går!!

Grr duktigt irriterande att jag precis skrivit ett aslångt inlägg då slutar internet att funka så allt gick åt skogen....

Jo det jag skrev var att det var några dagar sedan midsommar, men tiden bara rinner ju på, och jag har lovat mig själv att sluta pressa mig så ni får lova att hålla er till det jag bloggar hihi!!

Igår så hade jag en helmysdag med Mamma och barnen. Vi packade ihop oss efter jag hade slutat jobba och sen åkte vi till stranden, och med stranden menar jag ÅHUS! det är riktig strand det. Jag var i sandviken en gång men där ju för tusan ingen go sand. bara hård äckligt blöt sand, nej Åhus ska det vara!!!

Det var helmysigt. Ludvig vägrade gå i sanden, men efter en halvtimme och lite lek så plaskade han vid kanten och blev genomblöt, men med ett leende på läpparna!!

Albin han lullade rundor och letade en massa saker, och hoppade i sanden!

Idag har jag varit HELT själv HELA dagen på jobbet, knappt trist eller.... Som tur var kom min älskling och matade mig på lunchen och höll mig sällskap!

Nu ska jag snart äntligen få gå hem! ska bli helskönt!!

Ses mina vänner och ???, sköt om er där ute i solen

XOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Ok, jag lovar att inte pressa dej om ditt bloggande =) Kraaam

2009-06-23 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0