NADA idag!

Sitter här på jobbet oc har NADA att göra! Har precis pratat med min trevliga svägerska hihi! Så där gick några minuter!! Mitt i samtalet så kommer det en KUND!!! WOW säger jag bara!! Sällsynta jäklar det där haha!

imorgon är favoritdagen på hela veckan, då jobbar jag bara till tre!!! GÖTT!!

Träffade Christina och Linn på byn idag, jisses vilka magar det är. Christinas är gigantsk!!! Så sööt hon är hihi!
Jag var och kollade in lite kläder idag...tänkte se om jag hittade nån fin klänning till Fredag då det är midsommar och Olas 30 års fest!! Men det gick ju åt skogen.... Jag hatar detta, jag vill  vara fin ju.......jaja det får väl bli naket eller nån sleten klänning från gardroben....

Ses
XOXO
(visst är det kul, älskar den förkortningen XOXO hihihi, känner mig ju nästan som gossip girl hihihi)

Kommentarer
Postat av: Carro

Din favvoaffär kanske har något?

2009-06-16 @ 16:20:13
Postat av: svägerskan

XOXO e nice;) kram på dig!

2009-06-16 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0