Måndag...slut jippiii

Så var det kväll igen...Fattar inte var dagarna tar vägen??
Fick köra och hämta Henke påjobbet han har sträckt sig i ryggen när han klippte mammas häck!! Inte så skoj....Men bättre det än att han skulle ha feber och va förkyld, för det är ju pest för alla hahaha!! Då är det gnäll och "Camilla....hämta vatten" bara ett exempel hihihi!!

Jag längtar till semestern nu, jag behöver verkligen vara ledig!!

Imorgon ska jag fixa en present till förskolan, sen ska man jobba sista dagen med chefen innan han går på semester!!! Ja ni kan ju själva räkna ut hur det känns hihi!!

Nej nu ska jag hopp in i duschen, och krypa ner i soffan med en kopp te och bara va en stund....
ÅHHH VAD JAG VILL HA SEMESTER!!!!!

Ses
XO XO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du köpa till dom? Tips: cholad!!!

2009-06-09 @ 09:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0