??? Love ya<3

Hahaha du är ju bara för rolig ??? ;)

Igår var det en mysig dag. Jag och barnen tog oss en tur till Åhus stranden! Det var såå mysigt! Ja eller jag och Albin hade det mysigt, Ludvig somnade och sov sig genom hela tiden haha!

Idag har jag fått rycket. JAg har packat om alla barnens kläder som var på vinden och kastat en hel del och sparat det jag ville och resten gav jag till Viggo!! Sååå skönt att ha det gjort!

Nu ska jag gå och ta hand om en mycket trött Albin som lekt med Oliver HELA dagen, han är helt slut, han står bredvid mig nu och gråter av trötthet!!

ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, tackar för det! Nya kläder e alltid spännande...gulligt av dig! kramar

2009-06-15 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0