???........Jag vet vem du är!!

Du som kommenterade mitt inlägg om Grey med signatur ???, Jag vet vem du är! Jag vet var din brevlåda bor!

Så nu är det Torsdagkväll och jag sk absolut inte göra ett skit! Bara sitta här och dra något gammalt över mig! Det ösregnar och jag vill ha sommar!!!

Mamma ska åka till syrran idag, JAG VILL OXÅ LEKA MED DEM!!! :(
Önskar jag oxå kunde åka dit snart! Vill oxå mysa med god mat och syrran.........

Jaja, det blir till att kolla in CSI, tror det går på femman idag.
Nu ska jag gå och lägga Albin sen slänga mig i soffan!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: ???

ja det va ju jag men det e inte hemligt. jag erkänner gärna!!!

2009-06-13 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0