hm....

Faan vad irriterande. bloggen har strejkat hela eftermiddagen.... Varje gång man ska blogga och publicera så har det försvunnit....mycket konstigt!
Idag blev det världens lyxmiddag! PG hade gjort kasslergratäng och god sallad till oss, t.o.m efterrätt!!! Det blev hembakad brownie med jordgubbar!! Det var sååååå gott! TAck snälla Petra!!

Idag var jag en sväng i SBG och kollade in exit till barnen, ja det blev en fin tröja till Albin till Fredag, Ludvig har en fin skjorta redan så den får han ha!!
Men lilla mamman deras får vara utan, inte ett skit jag hittade.....Så det där erbjudandet om att min favvisaffär får sig ett besök...ja det lutar nog åt det, om affären hinner öppna innan Fredag vill säga hihihi<3

Imorgon oxå sen är det ledighet!! Ska bli gött!!!

Ikväll har jag varit på utv samtal för Ludvig! Det var inget oväntat, han är charmig!!! (ingen nyhet hihi) han är trygg och .....ja han är ju mitt barn så vad kan gå fel hahaha!!!
Vi pratade mycket om hela situationen på förskolan och det drog ju lite i kroppen att kanske börja igen........eller??? hm....tåls att tänkas på riktigt!!!!!

Nej nu hör jag soffan ropa mitt namn, bäst att gå in så den inte väcker barnen haha!

Ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Den har öppet en stund imorgonkväll:-) De e bara att höra av sig:-)

2009-06-17 @ 20:25:28
Postat av: Petra

Vassego min vän. Den va du värd =) Kraam

2009-06-17 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0