George...Izzie....=(

Herregud, hur kan man göra ett så spännande program som Grey??
Fattar inte man kan bli så tagen av en serie...Men shit vad känslorna flödar nu...George...fan han få ju inte dö för tusan, vad skulle han hoppa och rädda nån för??? Och izzie får ju ta och skärpa sig, hon kan ju inte bara gå och dö...Men det var ju väntat att hon skulle försvinna, alla pratar ju om det hela tiden, men inte ett ord om George.... Man kan ju inte ta bort både George och Izzie på samma gång....ÅHHHHH vad detta blir jobbigt att behöva vänta en evighet..... FAAAN....GRR

Hur ska jag nu kunna sova då eller??
Ikväll ringde jag till Carro och ville ut och gå, men hon skulle ut och äta med några vänner...så jag blev medbjuden. Trevligt, mycket kul! Roligt att komma ut lite så, utan krussiduller och bara lite mat och gott sällskap!! TACK vännen(hjärta) =))

Så nu ska jag försöka gå och lugna ner mig och ova, en lång jobbedag imorgon!

Ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, fatta hur chockad jag blev när det var George! O lite arg när det slutade som det gjorde...

2009-06-11 @ 19:13:16
Postat av: ?????

det känns bra att ha ett liv va, hihi!

2009-06-11 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0