Åhh vad jag tycker synd om alla studenter idag:(

Så ÄNTLIGEN var det Fredag!! Just nu sitter jag själv på jobbet och har det ganska trist, alla mina kollegor(alla tre haha) är på student, eller nej inte den ena. Själv ska jag på student oxå. Men jag kunde ju inte vara ledig jag med. Så jag fick hoppa det på dagen, Jag önska så att jag kunde, Frida som går ut har gått på min gamla gymnasieskola!! Snacka om nostalgi om jag kunde gått. Hade varit sååå kul att komma dit och se allt igen. Det var ju ett tag sedan man själv gick ut!!

I helgen är det inte mycket planerat, det blir bara att greja lite. Jag ska upp på vinden och dra i alla lådor med kläder som barnen haft! Kanske man kan ge bort lite till kusinen så det kommer till nytta!!

Nee, om jag skulle ta och jobba lite....eller....kanske..hihi

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0