4 dagar och 5 timmar kvar

Okej, det är många som klagar på mitt bloggande...men jag har inte hunnit. Och det lär nog inte bli jätte mycket under semestern heller. JAAAA jag har ju snart semester!!! EXAKT: 4 dagar och 5 timmar kvar!!! tjohoooo!!

idag jobbar jag sista dagen med min kollega Madde, sen går hon på semester, nästa vecka ska jag vara ensam Måndag och Onsdag, ledig Tisdag och sen jobba med chefen tor fre, gissa vem som sen går på semester klockan 16.00 fredagen den 17 Juli!!!!!!!!!!!!! :D

På Onsdag nästa vecka så kommer ture hem till oss. Det ska faktiskt bli riktigt mysigt med en liten rackare i huset till haha!! Kom och tänka på att nu blir jag ensam i huset med FYRA busar istället för tre hihihi!! Jaja jag överlever nog. Många tänker att HUR KAN CAMILLA SKAFFA HUND SOM ÄR HUNDRÄDD. Men det ska jag talaom för er som nu undrar detta, att en liten valp som är så söt och som man sen växer ihop med kommer jag inte bli rädd för. Dessutom så bestämmer ju VI hur VÅR hund ska bli. Precis som mina barn kommer hunden att uppfostras som vi vill att det ska vara! Jag har väldigt mycket stöd av Henke såklat men även jerry som hjälper mig ;) Så nu vet alla det!!!

jaha nej jag måste ng jobba nu!

ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart du inte blir rädd för din EGEN hund! Du ser ju han från att han är valp o känner o vet hur han är. De kommer bli jättebra o de kommer bli en snäll gó vovve! Puss

2009-07-10 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0