Solen??Var är du???

Semester var det ja....Men vilket jäkla väder sen då.... Men jag är ju iallafall ledig!!
Idag har jag blivit klippt, jag och Ludde. Skönt var det!! Sen fick man ju kela med världens sötaste Nora, hon är en riktig liten solstråle!!
Ikväll har mamma varit här och träffat Ture. Som alla andra smalt hon så söt han är hihi!!

Imorgon ska jag och Albin in och göra stan. Vi ska ta tåget dit, och shoppa fika och mysa. Känns som om jag har skällt på Albin i två dagar nu. Han har varit så jäkla kaxig. Men jag vet varför. Det handlar bara om uppmärksamhet. Han blir sån när han känner sig åt sidan, så det blir mamma Albin dag imorgon!!

Nej, nu ska jag krypa till kojs så man får lite sömn iallafall. Det var ju ett tag sedan man sov en hel natt, det är ju för tusan som att få en liten bebis igen, fast denna gången kan Henke oxå gå upp hihi!!

ses
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0