I LÖÖÖVE

Ojoj vad det inte har varit tid till att blogga!! Har ju varit i husvagnen några dagar och myst. Helskönt har det varit! Älskar det livet, och speciellt känslan när man kommer hem sen, att man liksom har allt det där extra, sominte finns i husvagnen. I LÖÖÖVE!!!

Igår var jag i Tyskland med Eva och hennes granne Ann, och Gun.Britt. Vi hade mycket trevligt, handlade som vanligt för mycket men vad tusan det är ju gött hehe!! Kom hem ganska sent, in i duschen och hopp i säng. Idag väntar en del, vi ska fixa lite ärenden och sen ska jag sy oh sy!! Min svärmor har kämpat med denna klänning, det blev lite svårare än vi trott att göra den, men duktig som hon är så blir det kanon!!!

Och imorgon väntar 30-års fest i Åhus!! Men glitter tema!! Det ska bli så tusans skoj!! TJOHOOO!!!!

Nej mina vänner jag har ett väldigt pressat tidsschema så nu hinner jag inte sitta här mera!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0