Hmmm, fattar noll..

Mycket konstigt, alla mina inlägg jag skrev igår har inte kommit med, de har sparats i halvor som utkast...hm....
Jaja det kan ju inte ni hjälpa haha!
Idag har jag min allra första semester dag!! GÖTT!!!! 4,5 veckor fråmför mig. Det är nu man njuter så in i tusan när hela ligger FRAMFÖR mig!!

Ikväll ska jag och Albin till Sara på kalas. Henke och Ludvig ch Ture får stanna hemma, Ludde är inte jättebra, och vi ska vara i en liten lägenhet så därför får ture va hemma, Henke får vara hemma och ta hand om bebisarna!!!
Ludvig hade lite förhöjd temp och han är bara gnällig, inte kul då att ta med honom på kalas själv då, han och Ture och pappa kan vara hemma och mysa, det mår han nog bäst av tror jag!!

Imorgon har vi INGET planerat och det tänker jag hålla så. Jag ska städa hela huset, vilket verkligen behövs, om vi inte vill att det snart går iväg själv hehe!!

nej mina vänner nu ska jag fixa med Saras present hihihi!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0