Ha det så bra, vi ses ju igen puss

Efter en sjukt kul helg så ska vi packa ihop oss och åka till husvagnen några dagar! Det ska bli skönt. alla på plats tillsammans utan en massa åkande hit och dit!
Sista året nånsin som vi bestämmer att vi inte ska göra nåt. Vi är ju nästan inte hemma ihop ändå, nej det får bli semester på anan ort nästa år!!

men skönt ska det bli, slippa titta på tvätten och allt annat! Man behöver komma ifrån lite!
Malin ringde igår det skulle vara Ahlberg/Holmström kväll på Tisdag, men jag kan ju inte..:(  Hoppas verkligen det kommer fler gånger, hade gärna velat vara med, jag blev jätte glad att hon ringde mig!

Så mina vänner jag kommer vara iväg några dagar nu så sakna mig inte för mycket ;)) jag kommer tillbaka hihi

ses XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0