GRATTIS JOHANNA PÅ 25 ÅRS DAGEN :D

Ojoj vad jag har packat!! Imorgon bär det av till Kiviksmarknad. Vi bor ju såklart hos mormor då!! Jag jobbar fram till 18 sen åker jag och hämtar barnen och sticker ner till mormor. Tisdag är jag ledig så då ska vi gå på marknad!!

Idag har vi varit på kalas hos Johanna Hallin som fyllde 25 år, men det var en lite surprise, MYCKET kul var det att träffa alla från förr!!! Efter det åkte vi till tredenborg där mina svärföräldrar har sin husvagn. Barnen ska sova där inatt, Henke ska ju jobba på parkeringen i Kivik så de ska vara där tills jag hämtar imorgonkväll!!

Ja det var denna dagen det, den bara flög iväg tyckte jag...även denna helgen sa bara pang...jaja, men snart är et semester!! Exakt 3 dagar och sex timmar ska jag jobba till!!!! JIPPIIIII :D

Nej godnatt alla mina goingar så ses vi imorgon!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Väääldigt nära semstern nu:) Och det e ju ändå inte lönt att va ledig i regnet...hihi. Stor kram till dig!

2009-07-13 @ 09:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0