Dramatiska familjen, med klippkort på akuten haha!!

Ojoj vilken dag det blev igår. Jag skulle ju jobba. Eller redan på morgonen var vi igång. Gick upp typ halv sju, gjorde vid oss och åkte till vä och fick en underbart god frukost, det var ju syrrans födelsedag.. sen börja jag jobba elva så vi stack vid tio från vä. Lämnade barnen och körde ner till jobbet. Jaha då ringer Henke och säger att han ska åka in till akuten, för han har ett tryck i bröstet. Det komiska är att lilla svärfar har precis gjort en "operation", man gick in i ljumsken och upp till hjärtat och tog väck ett kärl som satt ivägen för att hjärtat skulle bli syresatt när han var igång, ja det låter konstigt men så var det. Så jag fick släppa allt och köra in till akuten. Där vi NATURLIGTVIS fick spendera halva dagen....
Det visade sig efter alla prover och allt att det bara är en inflamation i bröstmuskeln, men han blev lite rädd eftersom förra sommaren hände nåt liknande och nu detta med svärfaren, men puuuh allt är lugnt, såå sköööönt!!

Idag är en nostalgisk dag, Det är Albins SISTA dag någonsin på förskolan. Lite sorgligt tycker jag. Jag frågade honom vad han kände då sa han: Det känns bra. Men jag kommer sakna dem. Jag frågade vilka dem? Jaaa.....dem jag tycker om, kompisar och sånt.
Haha, han är ju bara fööör söt!!

Nej nu ska jag jobba på lite, jag är HELT solo idag. Så jäkla tråkigt speciellt när kunderna inte är här.....
jaja, vi ses!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0