BF3A återförenas 12 år senare :D

Ojoj vilket väder vi hade i Kivik. Man har allt fått lite färg av solen!! Det gjorde ju inget eftersom man var vit som ett lakan!!!
Det var jättemycket folk och den gassande solen värmde lite lätt bland folkmassan haha! Men härligt var det iallafall! Synd bara att man missar idag..... Jag hade minsann premiär i att stå på parkeringen. Jaa det kan ni tro efter 30 år...bättre sent än aldrig hehe!! Det funkade ju helt okej. Så det blir nog att vi delar på det nästa år!!

Nu vet ni mina vänner!! Jag jobbar bara 1 dag och 9.5 timmar sen har jag semester!!!! Åhhh vad jag längtar! om nu någon missat det hihi!!

Idag sitter jag återigen själv på jobbet. imorgon ska jag jobba med chefen och likaså på Fredag.Idag var det ju inte jätteskoj att komma hit. Ca 15 lådor stod till mitt förfogande, så det var bara att bita i det sura äpplet.... Chefen hade alltså inte gjort något med beställningar eller kontroller...men men...
Något som var jätte mysigt och gott var min lunch. Carro och jag lunchade på Böckmans det var helmys <3

Idag så är det Onsdag!!! Vi ska hämta TURE idag!! Jag blir hämtad när jag slutar sen kör vi till Ronneby och hämtar den lilla saken hihi!! Ska bli spännande!

Fick veta idag att det är bestämt nu!! Den 5 Sept ska vi ha klassträff, då kommer BF3A återförenas!! SHIT vad kul det ska bli! Det är några personer som vi inte vet var de finns, men jag håller på att luska lite!! Jag hoppas verkligen att ALLA kan komma!! Ska bli helskoj att efter 12 år träffas igen tillsammans!!! WOW vad kul!!!

Nej mina vänner vi ses!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0