bara 7 dagar kvar!!

okej jag är kanske lite tjatig, men jag har ju förtusan ingen att skrika av mig på....Sitter här själv på jobbet och vill ha SEMESTER. Det är inte kul när man vet att Henke och barnen är hemma och är lediga.....och jag måste vara här......
Men så är livet haha!

Igår var vi på rixfm festivalen inne i stan. Det var trevligt AS mycket folk. Albin han var sååå duktig. Han ville ju se EMD, och naturligtvis var de allra sist... Så i 2 timmar stod han och väntade och väntade. Han tyckte starpilots var bra oxå, men annars var det tråkigt fram tills de kom. Hans favoritlåt spelades ALLRA sist.... baby goodbye, men han gilla ju Jenny let med love you oxå hihi!! Han var nöjd iallafall!!

nej nu är det mattajm!!

ses
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0