9 dagar kvar!!!

Då var det redan Måndag igen... GÖTT det innebär endast 9 dagar kvar till min semester (arbetsdagar!!)
Problemet är att jag tänker på dessa veckorna går ju så fort, vilket min semester oxå lär göra! Det suger ju en aning...men det ska bli SKÖÖÖÖNT med semester!!

I helgen så har vi träffat syrran mest. Nu befinner sig de i Stockholm igen :( Men jag ska kolla biljetter så jag och Henke ska åka upp, snart!!
Igår var det helsjukt bra underhållning jag hamnade på!! Jag var på Diggiloo. Så JÄKLA bra det var! De som var med, Brolle, Lasse holm, Arja Saroma, thomas Pettersson, Jessica Andersson, Mojje, sara löfgren, Nicklas Strömstedt, Ola. Det var så grymt bra, jag kunde varit uta finskan men BROLLE och SARA, SHIT vad bra de är!!! Allt var hellyckat, förutom att man satt i regnställ och sopsäckar, det fullkomligt ÖSTE ner..Trist, men det var första delen, sen var det uppehåll sista, NI VAR SKITBRA HELA DIGGILOO!!! Jag rekomenderar varmt detta till alla, schlagerfan, rockfan, barn ja det passar alla!!!

Idag ska jag och Henke och Albin in till stan och kolla in EMD, snacka om att Albin är i eld och lågor!! Det är ju idolerna!!
Ludvig är hod mormor och har lite semester! Skönt för honom hihi!!

Jag har så mycket med en viss klänning i huvudet. Det ska bli riktigt spännande och sy den. Får se vilka färger det blir, beroende på vad det finns ju!! Men det måste ju vara glitter och lila/lime på den på något  sätt!!!

Ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin

ser fram emot att se klänningen:)

ses på onsdag, kramar

2009-07-06 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0