4 dagar och 2 timmar kvar tjoohooo

var inne och skulle kolla Inas blogg...VADÅ avslutad?? Varför har du gjort så?? Fattar noll!!

Jaaa då sitter man här och är helt själv...kunder?? Vad är det?? Jag har kanske haft 4 sen klockan 2....
Nej om man skulle stänga och dra hem?? Chefen skulle tjäna på det och jag skulle bli glad....haha

Ska nog snart ta och fika lite, jag känner att jag måste ta en paus efter allt......data skrivande hihihihi

Just det. I Onsdags var vi ju inne i stan med Chrille och Elin. Det var helmysigt. Vi var och åt god mat och drack lite vin och lite vin till, vi åkte hem i tid men kom inte i säng förrän sent, vi satt uppe och snackade lite (de sov hos oss). Det kändes ju att man hade druckit, och framförallt varit uppe halva natten. Jag började jobba klockan elva, shit vad trött jag var.... Märks att man ite är 20 längre haha!

Ses
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0