3 dagar och 6 timmar kvar :D

Då var det Söndag!! Vaknade rätt sent idag, Henke och Ludvig gick upp före, Jag och Albin låg kvar och snarkade. Sen märkte jag att Henke öppnade dörren lite försynt och sa att jag skulle komma ut i uterummet, där vi har en madrass liggande, så jag tog täcket och kudden och yrade ut. Sen låg vi där och möös i en stund, sen kom Albin oxå och v mös vidare hela family, sååå mysigt!!
Nu väntas det frukost med nybakta bullar och gott!!

Jag skriver mer senare om denna dagen, kan inte avslöja något nu hihihi

ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: Diana

Snälla rösta på mig som veckans blogg hos Minna Hokka. Jag är bland dom fem finalisterna och det är sjukt snällt om ni kan rösta på mig :) http://minnahokka.blogg.se/2009/july/de-5-finallisterna.html

2009-07-12 @ 11:26:34
URL: http://dianatee.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken underbar morgon!!!

2009-07-12 @ 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0