Vattenkoppor....??

åh vad jag är sugen på makaroner.... jag går ju på GI och har en halv vecka kvar utan . Jag ska börja äta fullkornspasta nästa vecka JIPPIII. Jag längtar! Men man ska ju inte äta jättemycket, men det räcker med det lilla hihi!

Idag ska jag till Eva och Jonathan, Ola jobbar. Jag ska utsätta barnen för vattenkoppor. Jag hoppas att de får det, men kanske inte så mycket som stackars Jonathan har. man kan säga i stora drag att han har ÖVERALLT!! Han har invärtes och utvärtes. STACKARE, men det är ju en gng i livet och det försvinner ju, så jag hoppas de får det men lindrigt. Jag hade det perfekt, hade bara 8 koppor det var bra,för mig!! Syrran däremot var full av prickar och den stackaren var bara 6 månader så blä för det!!

Nej nu ska jag jobba lite till innan Lill madde kommer, Då ska vi skylta!!
ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0