Vattenkoppor!! Äntligen

Så då var det dax!! Albin har fått vattenkoppor!! Japp! Ikväll så såg vi alla prickarna, men egentligen så fick han nog det igår, en jag trodde att de två prickarna han hade var bara lite plitor. Men det har spritt sig idag och han har feber. Vi var och handlade innan och han klagade på huvudvärk, men jag tänkte han är nog trött, kom hem och han gick och la sig,
då tempade jag honom och stackaren hade 39,1 i feber..... Och när han skulle ta på myskläder så märkta jag alla prickarna!! Ludvig?? Nej, han har inget, men förhoppningsvis så får han lite oxå!Vi får se.
Så det blev att jag får vara hemma imorgon och börja jobba när Henke kommer hem. Jag stänger ju imorgon, så det är ju bäst så!

Det kurrar i magen på mig så jag får nog gå och ta nåt gött!! Sen är det nanna som gäller, jag måste förbereda mig för inatt som nog kan bli jobbig!!

Puss puss
godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

skönt att han fått vattenkoppar nu. hoppas ludvig med får de nu då. hälsa stackaren och krama om han från mig. jag minns hur jävligt det var. haha. hoppas de löser sig med hans hörsel också! Puss

2009-01-28 @ 19:41:02
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0