Saknad hehe!!

Oj vad kul det är när man får en massa klagomål på att man inte bloggar!! Då vet man att man är saknad!! Jag ska verkligen skärpa mig, men jag har inte hunnit, det är mycket som ska gå ihop sig haha!
Igår var det i och för sig inte jättemycket, men då mådde jag inte alls bra, så jag låg på soffan hela dagen,. SÅ då tror ni ju att det är bakis Camilla... Men nej det var det inte jag kände mig febrig och förkyld. Nej detta nyåret var nog det lugnaste jag har haft sen jag var tonåring haha!
Vi var hos Linda och Henke, och det var sååå mysigt. Vi fick underbart god mat. Det blev kanatrell/cappuccino soppa till förätt. Det var den godaste soppan jag ätit nån gång mmmm!
Till huvudrätt fick vi grillad fläskfilé med potatsgratäng och sallad, oxå JÄTTE gott. När vi till slut ätit klart var det dax för efterrätten. Det var glass med varm chokladsås med kakao/chili smak, såå gott. Jag kan säga att man var jäkligt proppmätt! Kändes som om man skulle sprängas. Sen var det dax för tolvslaget och då var det champagne och snittar så man skulle kunna säga att vi åt en del på nyår haha!
Albin var uppe hela tiden fram till tolv, och Ludvig han sov så sött hela natten. Han vaknade till vid halv ett när det värsta var över sen somnade han om lika snabbt igen! Så det var en underbart trevlig nyår!!!

Nu sitter jag och har trist ingen Ina ingen Catti...... snyft....

Ses igen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0