Ingen skönhetssömn...

Godmorgon, eller god förmiddag får man väl säga haha!
Jag la mig tidigt igår med tanken att jag skulle bli pigg idag, men jag har inte sovit många timmar alls....
Ludvig har sovit jätteoroligt, och mitt i allt så vaknade Albin och steppade i hallen för han var kissig... Så det slutade med att alla låg i sängen, Albin och Ludvig på ena hållet och jag och Albin skavfötters... Det måste varit en syn om man sett det hela hehe!
Ikväll hoppas jag på att det är bättre, så man kan sva hela natten!!!

Nu är jag vrål hungrig och ska HEM på middagen, Det ska bli SKÖNT!

JAG VILL HEM OCH SOVA NU!!!!! så jobbar man till 18 skit oxå...........

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0