TACK TACK ÄLSKAR ER ALLA!!!!

herregud vilken helg det blev! Vi firade ju bröllopsdag i Lördag. 5 år!!!! Ja så vi skulle ju till Hälsa och helhet och sen på bio tänkte jag. Men tji fick vi. Klockan tolv stod mamma, syrran och Henkes föräldrar och kidnappade oss. Jaha vi hade en timme på oss att äta, och packa enligt instruktioner! Så det blev verkligen fart på oss. Det var en RIKTIG överraskning!

Sen bar det av mot Krstd och in på magasinet där det väntades 5 kamp. Fam Ahlberg/Lesonen (stavning??) Och Hallin slöt upp där med oss! Grenarna var toastolrace, boxning med modell STORA handskar, kuddfaight på en stock, och en gren som man skulle springa med ett gummiband runt midjan och se hur långt man kom innan man slungades tillbaka. Det var skitkul!!!! Vi var indelade i två lag, röda och blåa. Vilket lag vann??? BLÅA!!! Där var jag ju med haha!! Nej detta var verkligen kul. Sen bar der av mot hotell C4 och där blev vi incheckade på ett rum, som vi skulle sova i!! Så fick vi göra vid oss och ta på festar kläder, vi samlades alla på ett lite större rum och drack lite gott och åt goda snittar och tilltugg. Albin och Ludvig var med och de var sååå duktiga, Ludvig var visserligen lite trött och fick ingen ro men det gick!!
Sen åt vi en kanon go middag på Taste i stan. Där satt vi länge tills barnen inte orkade mer, då åkte de hem med farmor och farfar, men vi festade på. Hamnade på chillout. Det var det enda stället alla kom in på, med hjälp av Malin !!! Vi hade verkligen såååå kul TACK TACK TACK alla Ahlbergare och Micko, Maths Els-Marie, Mamma Syrran, Anna och Bengt. Jag blev såå glad PUSS OCH KRAM PÅ ER ALLA!!!!!
Sen på Söndagen när man vaknade kan jag säga att jag inte mått så dåligt på flera år. Jag låg bokstavligt talat HELA dagen och kunde inte snacka med nån. Så vill jag inte ha det igen, men det var värt det så kul som det var på Lördagen!!

Hör av mig igen sen 
puss  

Kommentarer
Postat av: Linda Nordgren

hej gumman!! vilken dag du, åh attans va roligt!! mindre skoj med baksmälla dock men men..ska man fira så ska man Hihi..

2009-01-12 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0