Stockholm i Januari!!!

jaha så var det kväll igen då!!
Idag så har jag bokat oss till Wallmans i stockholm. Ja just det jag har ju inte berättat att vi ska till Stockholm med jobbet nu i Jan. Vi ska på optikmässa. Allt inom optik under ett och samma tak!! KUL! Det är verkligen jätteroligt!! Sen på kvällen brukar det vara lite fest med alla som tillhör mässan. Men i år har de bara mingel fram till 22, och vi vill ju mer än så haha!! Så på chefens lilla initiativ så blev det Wallmans istället. Golden hits!! Ska verkligen bli kul, jag länner att det händer så mycket nu så jag inte kan fatta!!! Sovit på hotell har jag nte heller gjort så många gånger som jag gjort från i julas och nu!!! UNDERBART!!!

Imorgon slutar jag fyra ska bli skönt!!

Så vi ses my lovergirls/boys haha!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: ina

nu har jag faktiskt skrivit tre inlägg :P men du sussar nog kudden nu. haha!! puss

2009-01-15 @ 23:37:46
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0