SORRY!!!

Så det blev inget bloggande igår.... Men vi var ju iväg hela dagen, men nu är det igång igen med jobb och rutiner, så nu ska jag verkligen skärpa mig.
Igår var vi hos Henkes morföräldrar, de bjöd på god kalkon middag. Såååå gott! Jag var duktig och åt mest kött och sås med grönsaker. Så kom ju efterrätten med glass, och äppelkaka... Kunde ju inte motstå. Det börjar ju verkligen bra med GI. HAHA!!
Sen var det kväll och vi slappade i soffan. Ja vissa somnade ju men jag slappade iallafall hihi!

Idag är det jobb. Jag går ju på det nya schemat nu, har gått upp till 75%. Så idag började ja med den bästa dagen, jobba bara till 15 gött!!!
Imorgon börjar jag inte förrän 11, och jobbar till 18 så det funkar ok. Lill madde har kommit tillbaka idag Välkommen.

Nu är min lilla lunch slut så vi se
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0