SÖNDAG HAHA!!

Så var det Söndag! Gick och la mig tidigt igår, jag var sååå trött, så resultatet blev att jag är pigg idag, skönt!
Henke däremot, som inte skulle bli så sen igår damp ner vid 03,10.. Så gissa om han är trött HAHA!!

Idag ska vi plundra granen, har aldrig sett en gran barra så förskräckligt mycket... Jo förresten det brukar ju Carros göra, bara man stöter den lite hör man barren falla hehe! Så är vår gran i år!!!
Men julpyntet får stå lite till!!

Jag satt och tänkte lite innan och kom fram till att på Lördag så firar jag och Henke 5 årig bröllopsdag! SHIT!! Det är ju helt sjukt. Kan inte fatta att jag varit gift i 5 år, och vi har varit tillsammans 10 år i Augusti..... Sanslöst!! Och det konstiga är att det inte känns som så lång tid. Visst det har ju verkligen hänt en del, men att det skulle ha gått 10 år sen den där dagen hemma hos Ola fattar jag inte! Jag kommer ihåg det som igår.  Men den lilla sagan får jag berätta en annan gång!!!
Nu måste jag gå in och ta Ludvig som har nån konstig lukt från brallan hahahaha!!!

Ses
å puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Va bra att de e nån mer som lyckas me granen, ha ha ha.

2009-01-04 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0