Sömn vad är det ??? Ludvig fastnade i kudden haha!

Då var det bara att börja räkna ner då! Från och med idag och 10 dagar framåt så bör det bli vattenkoppor!!
Men man vet ju aldrig, ska jag tippa så tror jag Albin får det först! Men vi får ju se!

Jag var såå duktig idag hemma hos Eva. Hon bjöd på muffins och kanelbullar, men icke vi åt inteen enda!! Hon hade gjort te och tog fram mörk choklad till oss, det kändes ju att man inte fick äta det riktigt goda, men vi stod på oss, BRA GJORT EVA OCH CAMILLA hihihi!!

Nu ska jag fortsätta ta tvätten från igår, jag pallade inte mycket igår så det fick jag idag istället.
Oj glömde ju berätta att ja fick en lite present till idag av Eva och Ola. Jaha men det vet jag inte vad det är....nej ytterligare en överraskning som väntar!! Det enda jag vet är att den 28 mars så smäller det haha, så det är bara att bita ihop och vänta ut! Jag skulle få mer instruktioner lite närmre!! Detta tar ju aldrig slut, bara surprisar hela tiden, fast det är ju verkligen kul hihihihi!!

Så vi ses iomorgon mina vänner, så ska jag fösöka sova lite om jag kan!!
Inatt så blev det inte mycket av med det. Klockan tolv ca så vaknade vi av att Ludvig skrek som om han blivit stucken eller nåt, Henke for in och då hade han trasslat in sig i örngottet till kudden så han hade det över huvudet, där satt ha upp INUTI kudden haha, så han somnade om i vår säng..... Bara de att vid ett tiden så kom Albin in oxå så man kan säga att hela sängen var upptagen, och våra barn gillar liksom inte att ligga stilla heller..... Så jag hoppas han låter örngottet vara inatt och Albin sover hela natten!!

Så farväl
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0